ΜΑΣ ΑΚΟΥΤΕ

Ο Elon Musk θέλει να τετραπλασιάσει τους χρήστες του Twitter μέχρι το 2028

Η ολοκλήρωση της εξαγοράς του Twitter από τον Elon Musk είναι ακόμα μακριά, ωστόσο ο μεγιστάνας μοιράζεται το όραμά του με τους επενδυτές για να ενισχύσει την εταιρεία.

Οι New York Times απέκτησαν ένα αντίγραφο ενός pitch deck για επενδυτές, στο οποίο καταγράφονται τα μεγαλεπίβολα σχέδια του Musk για την πλατφόρμα.

Σύμφωνα με αυτό, αρχικά θέλει να αυξήσει τους μηνιαίους χρήστες του Twitter από τα 217 εκατομμύρια που είχε στα τέλη του 2021 σε σχεδόν 600 εκατομμύρια το 2025 και 931 εκατομμύρια χρήστες έως το 2028. Αυτό σημαίνει ότι θέλει να τετραπλασιάσει τους μηνιαίους χρήστες μέσα στα επόμενα έξι χρόνια.

Παράλληλα, ο Musk θέλει να έχει 104 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή για μια υπηρεσία που αναφέρεται μόνο ως “Χ”. Αν και δεν υπήρχαν λεπτομέρειες για την υπηρεσία, φαίνεται πως πρόκειται για Τwitter χωρίς διαφημίσεις. Ο CEO της Tesla πιστεύει πως το Twitter μπορεί να πενταπλασιάσει τα ετήσια έσοδά του σε 26,4 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028, από τα περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια που είχε η εταιρεία πέρυσι.

Αυτό που θέλει ο Musk είναι ουσιαστικά να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο έχει έσοδα η πλατφόρμα. Αυτήν τη στιγμή, η διαφήμιση αποτελεί περίπου το 90% των εσόδων του Twitter. O Musk θέλει να το μειώσει σε περίπου 45% έως το 2028. Η πρόβλεψή του θα περιλαμβάνει 12 δισ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα και 10 δισ. δολάρια έσοδα από συνδρομές.

Για να το πετύχει αυτό, το Twitter θα χρειαζόταν προφανώς πολύ περισσότερους αμειβόμενους χρήστες. Ο Musk προέβλεψε 69 εκατ. χρήστες Twitter Blue έως το 2025 και 159 εκατομμύρια χρήστες έως το 2028. Το Twitter Blue είναι μια υπηρεσία 3 $ το μήνα που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ τον περασμένο Νοέμβριο και προσφέρει προνόμια όπως άρθρα ειδήσεων χωρίς διαφημίσεις, δυνατότητα αναίρεσης αποστολής tweet και άλλα.

Ο μεγιστάνας θέλει η εταιρεία να αποφέρει έσοδα 15 εκατ. δολαρίων από μια επιχείρηση πληρωμών το 2023, με αυτόν τον αριθμό να αυξάνεται σε περίπου 1,3 δισ. δολάρια έως το 2028. Αυτή τη στιγμή, το Twitter προσφέρει πολύ περιορισμένες δυνατότητες αγορών και tip που, σύμφωνα με τους NYT, δεν έχουν αξιοσημείωτο αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας.

Το διαβάσαμε